10 frutat me sasi të ulët karbohidratesh


Shalqiri

Pjepri

Luleshtrydhja

Pjeshka

Kumbulla

Ananasi

Avokado

Manaferra

Mjedra

Boronica




Po, frutat kanë sheqerna natyrale, por janë gjithashtu të mbushura me vitamina dhe minerale që i nevojiten trupit tuaj.⁠


🍉 Shalqiri është 92% ujë dhe fruti me më pak karbohidrate deri më tani, me 7.5 gramë karbohidrate për çdo 100 gramë. Ai gjithashtu ka vitamina A dhe C.


🍓 Një filxhan luleshtrydhe ka pak më shumë se 7 gramë karbohidrate dhe pothuajse aq vitaminë C sa një portokall. Ato përmbajnë gjithashtu edhe fitonutrientë që janë kundër kancerit, anti-inflamatorë dhe mbrojnë zemrën tuaj.


🍈 Më pak se një filxhan pjepër përmban rreth 8 gramë karbohidrate. Është gjithashtu një burim i mirë i folatit.


🍑 Çdo 100 gramë pjeshkë ka 0,5 gramë fibra dhe një sasi prej 8 gramësh karbohidrate.


🍍 Një gjysmë filxhani ananasi, ose 100 gramë, ka 11 gramë karbohidrate. Ky frut tropikal është një nga mënyrat më të mira për të marrë manganin, një mineral thelbësor, që ndikon në sistemin tuaj nervor, hormonet, sheqerin në gjak dhe mënyrën se si trupi juaj thith kalciumin.


🥑 Një avokado (po, teknikisht është një frut!) ka vetëm 8,5 gramë karbohidrate për çdo 100 gramë, kjo është më pak se 1 filxhan të prera në kubikë apo feta.⁠














0 comments

Recent Posts

See All