• Trupi dhe Shëndeti

Bark i sheshte menjehere? Bej keshtu!

Nuk nevojitet nje diete drastike: per te arritur ne pak dite nje bark me te tonifikuar dhe per te humbur te pakten nje mase mjaftojne pak “Strategji” te drejtuara kunder fryrjes se barkut. Provoje menjehere!

Te holle apo te shendoshe nuk ka ndryshim: fryrja e barkut i u ndodh te gjitheve pa dallim, dhe shpesh te humbesh peshe nuk te ndihmon ta eliminosh. Fryrja e barkut(fryrja abdominale), ne fakt eshte pothuajse gjithnje e lidhur me nje çrregullim te aparatitit tretes, e provokuar per shembull nga nje mostretje ushqimi, nga thithja e shume ajri gjate vakteve ose deri edhe nga nje mospranim nga ana e organizmit e nje ushqimi te caktuar. Eshte e ndaluar te dorezoheni dhe me keshillat e duhura eshte e mundur te fitoni ne pak dite nje bark me te sheshte dhe te thate ,me rezultatin qe te dukeni menjehere me te dobet.

 Hapi i pare eshte te dini se çfare duhet te beni dhe çfare jo. Ja strategjite kundra fryrjes: Beni testin e “Intolerancave” qe keni ndaj ushqimeve. Nese fryrja e barkut duket e pamundur per tu eliminuar,ndoshta eshte e shkaktuar nga nje ushqim i konsumuar vecanerisht  brenda dietes se perditeshme. Sot mjaftojne pak teste te thjeshta per ta individualizuar…..dhe thuajini “lamtumire “ barkut! Hani pak dhe shpesh.  Ti ndash masat e kalorive ditore ne 5-6 vakte te vogla eshte menyra me e mire per te mos lodhur stomakun me nje tretje te lodhshme per te . Mos kini ngut. Hani ne qetesi,duke pertypur me lehtesi ndihmoni te mbani nen kontroll ushqimin si dhe “gelltisni” me pak ajer….e gjitha kjo ne avantazh te barkut tuaj! Evitoni  laksativet. Shpesh ndjesia e “fryrjes” dhe rendesa te shtyjne te provosh laksative pak a shume natyrale,qe ne fakt nuk bejne veçse e perkeqesojne situaten duke e irrituar me tej stomakun. Me mire pra ti perkushtoheni ndihmes se ushqimeve natyrale si kos dhe krunde. Levizni çdo dite. Eshte menyra me efikase per ta “futur brenda” barkun tuaj  dhe per ta ribere me tonik. Provojeni per  ta besuar!

Duke i vene ne praktike keto keshilla ,pjesa me  madhe e “Luftes per Barkun” eshte e arritur. Per te mos i zbehur efektet duhet tu qendroni larg disa zakoneve jo produktive.

 Ja disa nga gabimet qe nuk duhen bere:

Ti kombinoni keq ushqimet. Te kombinoni mishin me produktet e qumeshtit ose domatet , dhe te konsumoni frutat ne fund te vaktit jane dy zakone shume te perhapura  por ama te  demshme: duke shtuar aciditetin ne stomak si dhe duke kerkuar nje proces tretes te ndryshem, te gjitha keto perbejne nje rrezik te konsiderueshem per fermentim intestinal(te aparatit tretes).. dhe barku fryhet. Te shmangesh vaktet. Dicka mjaft e gabuar per tu bere! Te shmangesh mengjesin ose dreken e varferon organizmin nga perberesit e nevojshem per funksionimin e mire te aparateve te tij perfshire edhe ate tretes, i cili reagon si rrjedhoje jo mire! “Te pertypesh” ajer. Cumçakizat, cigaret dhe pijet e gazuara jane armike te betuara te barkut te “sheshte”. Te besh nje jete jo aktive(Sedentare). Ore te tera te kaluara para kompiuterit, levizje me makine, hypje-zbritje me ashensor apo shkalle te levizshme… si mund barku mos te leshohet?

Ne fund te fundit mjafton pak per ta holluar belin , sidomos nese rrethohesh nga aleate te mire ne tavoline. Oriz i ziere,perime te ziera, molle, mishrat e bardhe  nuk duhet te mungojne ne dieten e barkut “te shfryre”, sepse jane te shendetshem, te lehte, te ushqyeshem dhe rregullojne tretjen me “embelsi”. Kujdes,me ushqimet qe favorizojne fermentimin si patatet, djathrat dhe produktet e furres: ato duhet te konsumohen me moderim dhe mbi te gjitha ne sasi te vogla.

Ne kete pike lufta ndaj fryrjes se barkut mund te nise: duke filluar menjehere, ne vere do keni nje bark te denje per proven e rrobebanjove!


0 comments