• Trupi dhe Shëndeti

Shtatëzani pas moshës 40 vjec? Zbuloni cilat janë substancat që duhet t’i merrni patjetër

Ritmet natyrale të trupit femëror parashikojnë që femra të jetë fertile deri në moshën 43-44 vjec, edhe pse deri në moshën 48 vjec ekziston ende mundësia për t’u bërë nënë. Megjithatë, do të ishte ideale që shtatëzania të ndodhte midis moshës 38-40 vjec, pasi pastaj mamaja hyn në një “proces metabolik të vështirë” të cilin për ta luftuar është e nevojshme të shtohen në dietën e përditshme disa substance thelbësore.

Acidi folik

Fillohet me marrjen ditore të një sasie prej 400 mikrogramë që në momentin që femra vendos për të mbetur shtatëzënë. Kjo substancë është mjaft e rëndësishme për formimin e sistemit nervoz qëndror për shmangien e “spina bifida” tek foshnjat ose e njohur ndryshe si mosformimi I plotë I shtyllës kurrizore. Kjo substancë gjendet tek perimet me gjethe të mëdha jeshile të errët si spinaqi, lakra, brokolit etj.

Yndyrnat omega

Ndihmojnë në formimin e sistemit nervor qëndror të fëmijës, madje nëse merren edhe gjatë dhënies së qumështit me gji, mbrojnë lëkurën e foshnjës e cila shpesh acarohet nga qumështi I gjirit duke krijuar ekzema të cilat shkaktojnë kruarje. Gjithashtu këto yndyrna gjendet tek disa lloje peshqish si sardelet, acuget, skumbri etj si dhe të gjitha farat me përqindje të lartë yndyrore si arrat, bajamet, susamit, farat e lule diellit dhe farat chia.

Jodi dhe seleni

Mbështesin funksionin e tiroides tek mamaja e cila në fillim të shtatëzanisë duhet të kryejë funksionin e saj për dy persona për sa kohë foshnja nuk ka një gjendër tiroide funksionale deri në muajin e gjashtë apo të shtatë të shtatëzanisë. Kjo shkakton tek femra një lloj hipotiroizmi kalimtar në tremujorin e parë I cili shkakton një rritje të konsiderueshem të peshës. Burime të jodit përmbajnë peshqit si sardelet, acuget, skumbri etj si dhe algat, ndërkohë që seleni përvec se gjendet në të njëjtat lloje peshqish, mund të gjendet edhe tek bimët bishtajore dhe patatet.

Inositol

Inositoli është i ngjashëm me karbohidratet por është pjesë e grupit të vitaminave B kompleks. Gjendet në formën e tabletave ushqyese dhe është i domosdoshëm për kontrollin e glicemisë pasi ul probabilitetin e nënës për t’u prekur nga diabeti gestacional. Në këtë mënyrë është e rëndësishme ndjekja e një diete me kalori të përcaktuara. Gjinekologët lejojnë një rritje peshë deri në 10 kg, por shumica e femrave shtojnë rreth 12-13 kg.

Calciumi dhe vitamina D

Mamaja hyn në një fazë deficit të kalciumit pasi e merr fëmija, fillimisht direkt nga kockat (zakonisht nga kocka e kofshës) gjatë procesit të formimit të skeletit dhe pastaj gjatë ushqyerjes me gji. Në mungesë të një ushqyerje korrekte, ku vitamina D shërben për përthithjen e kalciumit, duke qenë në moshë të madhe femra rrezikon frakturën e kockës së kofshës.

Vitamina B6

I përket grupit B, e domosdoshme për të luftuar lodhjen, e gjeni në integratorë të ndryshëm dhe shërben për funksionin e saj kundër të përzierave. Pa patur ndjesinë e djegies në stomak apo ndjesinë e të vjellave, femra është e prirur të ushqehet me më shumë dëshirë dhe në mënyrën e duhur.


0 comments